perjantai 18. lokakuuta 2013

Etsintää

Kuva täältä
Pessimisti-minä sanoo: Et sitten löytänyt sitä kotia, uhitteluksi jäi vain.
Optimisti-minä sanoo: Hyvän kodin löysit, parikin! Asiat varmistuvat kun niiden aika on.

Toivotaan parasta!

Eilen illalla sammutin valot, painoin pään tyynyyn ja kietouduin peittoihin vain noustakseni hetken kuluttua ylös. Puoli yhden tienoo on ilmeisesti se työhakemuksen otollinen raapustushetki, päätti joku puolestani. Oikoluin sen sentään vielä aamulla. En muserru jos en työtä saa, olen parhaani yrittänyt.  

Ikinä ei voi onnistua missään.
Siksi on turha olla aloittamatta 
jotain siitä pelosta, 
ettei onnistu. 
Vain jokainen yritys merkitsee.

Huomenna olen vieraana häissä, joiden pukeutumiskoodina on rockstar / popstar / smart casual. Myös kuulemma pelkkä star käy, joten ajattelin yhdistää mekkooni johtotähden. En tiedä saako ajatuksesta kukaan kiinni, mutta tällaiselle surkealle teemapukeutujalle on tämäkin jo suuri voitto.

Tänään olen vähän yrittänyt pakkailla, kestääkseni paremmin tämän ärsyttävän epätietoisuuden. Möisiköhän joku kärsivällisyyttä sopuhintaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti