torstai 28. marraskuuta 2013

Kiitos!

Tänään kuulemma vietetään Ameriikoissa sellaista päivää kuin Thanksgiving. Inspiroituneena päätin vähän pohdiskella, mistä minä olen kiitollinen.


Olen varsin kiitollinen siitä, että juuri minun hernekeittopurkkiini oli eksynyt pari sinne kuulumatonta viljanjyvästä. Kuuliaisena kuluttajana toimitin nämä jyvät Keskolle, ja sain hyvitykseksi 10 euron arvoisen ostosetelin - juuri silloin, kun tulevan viikon budjettini näyttää kahta euroa. Kiitos!

Kiitollinen olen myös siitä, että toissapäivästä lähtien minulla on ollut hallussani ihka oikea ihan oma kamera. Bloginkin päivittäminen tuntuu eri mielekkäältä, kun samalla voin tutustua tuon kapineen suomiin mahdollisuuksiin. Kiitos!


Eräälle ystävälle olen hyvin kiitollinen opettamastaan uudesta taidosta, jonka avulla sain lempikoruni arvoiseensa ketjuun. Oman sovellukseni vuoksi toinen puoli mutkittelee vähän niin ja näin, mutta harjoituksen vähyyteen nähden olen lopputulemaan varsin tyytyväinen. Kiitos!

Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta siinä pari kiitosta tälle päivää. Olen yrittänyt ottaa tavaksi pohtia (ja listata paperille) iltaisin asioita, joissa olen päivän aikana kokenut onnistuneeni, jotka ovat tuottaneet minulle iloa ja joista olen kiitollinen. Suosittelen kokeilemaan, tai ainakin miettimään muutaman kiitoksen tänään. Mitään se ei maksa, vaan kyllä palakihtee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti